fredag 29 december 2017

Vad händer i dag då? Jo, de första gästerna kommer ikväll, och jag har ju sådan flax att det är min svåger med tillhörande fru. Och det passar perfekt, eftersom tillhörande frun är en fantastisk underbar människa som inte är rädd att hugga i och hjälpa till med div uppdrag, så nu kommer jag med största sannolikhet få hjälp med alla de 500 ballongerna som skall sättas upp och allt glitter som ska pryda herrgårn på söndag :) 
Nytt helium är också på väg upp, och jag hoppas att det funkar bättre, annars blir det ingen gigantisk champangeflaska! 
Jag såg den här lilla fiffiga och totalt onödiga prylen på Ebay, och tänkte att en sådan mååååste ju finnas i var kvinnas garderob.
Lite luddigt med storlekarna, så jag högg till och tog den största (är ju av naturen utrustad med en högst oönskad väl tilltagen barm).
Resultatet är ganska tydligt....vad ska jag göra med den nu då.......?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar