söndag 17 december 2017

Oj, länge sedan som vanligt....och för att inte hjälpa mig i mitt bloggandet, så har ajfånen slutat att stödja blogg-appen.

I helgen var jag hem till Stockholm och besökte MoS, och vilket påkostat ställe. En hel del mysko butiker, men Lush och DisneyStore var väl det vi såg fram emot.

En sak som jag funderade på är hur snabbt man glömmer...efter tre år i Dalarna fick jag ju fan spader på alla bilar och alla köer :)
Ganska gött att glida in mot Rättvik och att allt blev som vanligt igen...

Här på herrgården har det blivit julstäming så självaste tomten skulle bli avundsjuk, ljusslingor, utedekorationer och julgranar I love it!
Peppishuset blev klart idag också, hurra för mig liksom ;) 
I morse var det runt 19 minus och det var vackert, men superduperkallt. Det störde dock inte vovvarna och de ville leka på tok för länge :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar