måndag 18 december 2017

SirapsBerget

Idag tänkte jag göra massor med saker...Blev exakt noll!
Som om det liksom stretar emot av sig själv, ser allt som står och jag väljer att sätta mig i soffan och glo på Rederiet istället:) 
Catha och jag har i ett par månader nu haft Rederiet-race, ingen av oss har sett det tidigare och vi tänkte att nu kör vi.
Jag är på avsnitt åtta, säsong 17 och det är ju helt otroligt hur mycket som kan hända på en gammal båt.
En annan sak jag tänker på är att den där baren skulle jag gärna sitta i, ingen kö till Joker, inget stim och lite lagom lugn 70-talsporrmusik i bakgrunden, och det är samma musik efter 10 år också...
Jodå, hektiskt värre att vara herrgårdsfru *blinkblink*
Mina nya foder-mojjor. Hoppas fåglarna är nöjda och glada:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar