måndag 10 september 2018

Tandblekning.....

Förra onsdagen så åkte jag till en klinik och blekte mina tänder. Jag hade nog lite för stora drömmar om ett elegant, kritvitt hollywoodleende. Det blev inte dåligt, men inte heller så bra som jag hade önskat, det är fortfarande en liten gul missfärgning längst ner på tänderna i underkäken...surt...
Framtänderna glänser som ett barns ögon på julafton..men jag kan ju inte gå runt som en kanin och bara visa framtänderna liksom.
Och inte gjorde det saken bättre att det var fett oskönt och att jag hade så ont på kvällen att jag nästan ångrade alltihop.
Nu ilar det inte längre och jag ska fortsätta att bleka hemma för att underhålla och bättra på.
Ännu surare blev jag när jag kom hem igen, köpte en "special"-tandkräm, en yttepytte tub för 150 spänn, bara för att upptäcka att det var exakt samma lilla tandkrämstub jag fick i min Glossybox förra månaden...
+ man såg jävligt rolig ut
- dyrt och ont

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar