torsdag 31 maj 2018

Herreguuuuud

Idag lider jag lite, inte jättemycket, men lite. Min bil är fortfarande trasig, tagit en och en halv vecka nu för att få det nya däcket! Och jag får tillsvidare köra Kangoo...kan inte ta ifrån den att den tar mig hyfsat bra från plats a till b, ac funkar inte och låset krånglar, men det får ju ändå ses som bagateller. Ett lite större problem är att det går ju inte att koppla in mobilen och lyssna på Spoty, och det kom jag på i absolut sista sekund. Rusade in och ryckte åt mig första bästa cd-skiva (och eftersom det inte hör till vanligheterna att lyssna på cd, så ligger de ju huller om buller i en kartong), och det blev ju som det blev...Älskar filmen Black Jack, och musiken...när musiken är i filmen, inte en solig härlig dag i en skramlig Kangoo....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar